ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ 2023 ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ (Ε1-Ε2)

Μη Διαθέσιμο
Κωδικός Αναφοράς #131264
Κωδικός 978-618-209-048-8
ΕκδότηςASTBOOKS
ΣυγγραφέαςΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
EAN9786182090488
Σελίδες1140
Διαστάσεις290x210 εκ.
Χώρα ΈκδοσηςΕΛΛΑΣ
Ημερ. Έκδοσης31-03-2023
Βάρος0.25 Kg
Ο νέος «Οδηγός Φορολογικών Δηλώσεων 2023» της Astbooks, αποτελεί τον πλέον αναλυτικό οδηγό για τη συμπλήρωση των εντύπων Ε1, Ε2, Ε3, Κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης και Έντυπο Ν, περιλαμβάνοντας κάθε είδους αλλαγές που επηρεάζουν τη συμπλήρωση των εντύπων για τον υπολογισμό του φόρου που καλούνται να καταβάλουν τα φυσικά πρόσωπα και τα νομικά πρόσωπα (κερδοσκοπικού και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα), ενώ η φορολογική αντιμετώπιση των θεμάτων έχει γίνει λαμβανομένων υπόψη όλων των τροποποιήσεων που έχουν επέλθει στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ΚΦΕ) ν.4172/2013. Επιπλέον, περιλαμβάνονται πλήθος σχετικών διατάξεων και εγκυκλίων αποφεύγοντας απλά μια στείρα συμπλήρωση κωδικών καθώς και πλήθος παραδειγμάτων. Στο τέλος κάθε εντύπου υπάρχουν χρηστικά ευρετήρια με πλήθος λημμάτων για την κατά το δυνατόν ευκολότερη αναζήτηση του ζητήματος που σας ενδιαφέρει ενώ η δομή των θεμάτων ακολουθεί τη δομή του εκάστοτε εντύπου με ανάλυση ανά κωδικό. Ειδικότερα, ο οδηγός αποτελείται από δύο τόμους ως εξής: Α’ τόμος: Φορολογικές δηλώσεις 2023 / Πρακτικός οδηγός φυσικών προσώπων (Έντυπα Ε1 - Ε2) Όσον αφορά το έντυπο Ε1, θα βρείτε ανάλυση ανά πίνακα και κωδικό, αλφαβητικό ευρετήριο καθώς και όλες τις αλλαγές που υπάρχουν φέτος. Ενδεικτικά, αναφέρονται οι κυριότερες αλλαγές • Προσθήκη νέων κωδικών 035-036 (περ. 14) στον Πίνακα 2, οι οποίοι αφορούν φορολογούμενους που αποκτούν εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα και υπάγονται στις διατάξεις περί συμβολαιακής γεωργίας. • Προσθήκη νέων κωδικών 387-388 (περ. 21) «Αποζημίωση λόγω διακοπής εργασιακής σχέσης αλλοδαπής προέλευσης», που αφορά την εφάπαξ αποζημίωση που καταβάλλεται στην αλλοδαπή από οποιονδήποτε αλλοδαπό φορέα χωρίς μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα και για οποιονδήποτε λόγο διακοπής της σχέσης εργασίας ή άλλης σύμβασης, η οποία συνδέει το φορέα με τον δικαιούχο της αποζημίωσης, όταν έχει και η Ελλάδα δικαίωμα φορολόγησης. • Στους κωδικούς 201-202 (περ. 10) του Πίνακα 4Β, δεν υπάρχουν οι περιπτώσεις των
  • Δωρεάν Μεταφορικά
    για αγορές πάνω απο 50€
  • Online 24/7
    Αγοράστε με ασφάλεια 24/7
  • Ασφάλεια
    Μόνο ασφαλείς πληρωμές
  • Προσφορές
    που φτάνουν τo 50%
  • Δωρεάν Μεταφορικά
    για παραγγελίες πανω απο 50 €
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
    28420 24.069
  • 100% Ασφαλές
    Μόνο ασφαλείς πληρωμές
  • Προσφορές
    που φτάνουν το 50%
Menu
Τηλέφωνο
28420 24.069